"We won't stay trapped on this dancefloor where everyone's just sitting down"

Jaha, här sitter jag och är lite besviken. Igår lovade vädret regn och åska hela dagen idag. Men nejnej, här är halva himlen blå och solen skiner. Jag som hade räknat med en riktig mysdag inne med film och så! Typiskt ;) Iofs ser det mulet ut delvis, så, det regniga kanske kommer tillbaka sen? :)

Inget mail än. Väntar fortfarande. Uppdaterar och väntar, sen uppdaterar jag igen. Suck.

Jag skulle vilja göra en ny design till min blogg, men så fort jag börjar så tröttnar jag, så, det lär nog dröja ett tag misstänker jag :P Men viljan finns där i alla fall, hähä.. Något lite somrigare vore ju inte helt fel..

Nä, nu vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med. Kanske titta på nåt avsnitt Naruto (jag har "lovat" Rickard att titta på det, det är en mangaserie som han är väldigt förtjust i, så ska väl ge det en chans jag med..). Imorrn kommer i alla fall mitt hjärta hem (tror jag, det var väl fredag det var sagt? Hm, nu blev jag förvirrad..). Jag har längtat massor! Blir en kort helg, men jag hoppas vi ska hinna hitta på nåt skoj ändå :)

By the way, det är Deporteesparty hos mig förresten, dom går på repeat nästan hela tiden. Nya skivan får tummen upp (och det "gamla" är finfint det med)!
Later dudes. Kram!

Kommentarer
Postat av: Evve

Jag tänker INTE fuska!

Postat av: Lins

Hihi, det är svårt det här med folk som kommer till dig, fredagar eller lördagar...? :-S

Ha en jätteskön helg iallfall, puss!

2009-05-29 @ 08:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback