"We be them boys"

Något spännande har hänt!

Igår hade
Alex Schulman skrivit ett roligt inlägg om Niklas Strömstedt och hans ansikte. Jag tyckte att det var väldigt lustigt och höll med om att hans ansiktshalvor verkligen var helt olika. Så jag studsade in i Photoshop och gjorde två nya ansikten av hans gamla vanliga. Alltså, ett som enbart bestod av vänster ansiktshalva och ett som bara bestod av höger ansiktshalva, det såg så himla roligt ut (jag är kanske lite lättroad också..), så jag mailade bilden till Alex (låter som att vi är bästisar, men ni fattar). Och vad ser jag idag på Alex blogg? Om inte "mina" bilder! Mitt namn står till och med i inlägget (jag är den enda Kristin som finns!). Åh, det är ju nästan så att man blir lite rörd så här mitt på blanka mulna tisdagen. Tack får jag väl lov att säga! :)


'
Bildbevis!





Bara för att, så kände jag mig lite tvungen att testa på Alex med :P

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du är ju nästan lite kändis nu när du får frottera dig bland bloggeliten :)

2009-05-05 @ 23:06:42
Postat av: Evve

haha så himla lustigt!



Du och Alex, ni är liksom såååå tighta nu haha :)

Postat av: Madde K

Haha det var ju lite roligt :) Alex blev ju inte så fager där till höger ^^

2009-05-10 @ 11:52:41
URL: http://pixiebob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback