"There´s nothing else I can say"

Onsdag idag! Jag unnade mig en timmes sovmorgon imorse, det var riktigt skönt, för jag vaknade vid 5 av att solen sken som aldrig förr, kände mig helt klarvaken, men, nää, det är lite väl tidigt att gå upp då! Så jag somnade om, tack och lov :D Nu är jag redo för en ny dag.

Nu har jag precis ätit frulle samt kommit igång med dagens pluggande. Just nu är jag på jakt efter ett perfekt typsnitt, så håll tummarna för att jag hittar ett i typsnittsdjungeln! Det ska vara rakt, utan seriffer, ganska tjockt och utan krusiduller. Men det får ändå inte kännas för tråkigt eller vardagligt, lite fart skadar inte! ;) Hoppas att dagens plugg går lika bra som gårdagens.. Det känns lovande än så länge i alla fall :)

Min fina mamma är med i tidningen idag! I alla fall på internet.
HÄR kan ni läsa om ni vill. Det handlar om avdelningen där mamma jobbar, dom har dåliga lokaler till dom stackars gamlingarna, och får inte byta, trots att det var sagt så tidigare..

Och nu kom jag på en sak! Grattis mina två Linneor på namnsdagen! :)

Nu ska jag fortsätta plugga samt dricka upp min apelsinjuice, tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback