"There´s a rock fallin from my heart, when you call my name"

Åh, det har gått så bra med pluggandet idag! Pluggade nonstop 9-17.30, tänk om jag skulle klara av det varje dag! Nog för att jag pratade med Petra under tiden också, men hon är ju min rådgivare, så det räknas som plugg det med tror jag ;) Har i alla fall bestämt mig för en skyltdesign nu, så nu börjar jobbet med att "rätta till" rapporten samt motivera dom nya valen osv.. Mitt mål är att bli klar till på fredag, håll tummarna för mig!

Ikväll väntar onsdagssamtal med Lins och ett nytt avsnitt av Greys Anatomy. Trevligt trevligt :)

Imorrn har jag tvättid, dags att beta av berget! Så då ska jag försöka att diska och städa lägenheten på samma gång, så att det är fint till helgen när man får finfrämmande! :) Sen, om det finns någon tid över, så ska jag pluggapluggaplugga. Wihooo.

Later dudes, kram!


Kommentarer
Postat av: Lins

Jag känner mig verkligen ärad att benämnas som "finfrämmande" :-) (Höhö, hoppas bara att det är mig du menar nu då) Jag tycker du är mycket duktig som pluggar så flitigt, heja heja! Kram

2009-05-14 @ 08:14:36
Postat av: Petra

Du kommer nå ditt mål och bli klar på fredag. KOM IGEN =)

2009-05-14 @ 12:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback