"Ring doktorn och skicka nån, för jag har babylonsjukan"

Nu är helgen slut och veckan började med en regnig och kall måndag, brr..
Lins åkte hem idag på förmiddagen, blev lite ensamt här hemma! Men vi har haft en jätterolig helg tillsammans! Har varit ut på stan och tittat på galna studenter, gått i solen, tittat på ESC och druckit cider, ätit goda grillade älgköttbullar, kollat på film, spelat spel och skrattat och haft det bra! Så kul att träffa min lilla Lins, hoppas vi ses snart igen :)

Nu ligger jag och är helt trött på soffan. Jag skickade in mitt examensarbete (kompletteringarna) igår, så jag är jättenervös nu, sitter och hoppas att jag ska få ett mail snart. Hoppas så klart att det blir godkänt, men om det inte blir det vill jag veta vad jag ska ändra, så att jag kan bli färdig någon gång! Men OM jag blir godkänd nu, vilket jag verkligen hoppas, för jag känner mig liksom nöjd nu, och färdig, då blir jag ÖVERLYCKLIG! Men, jag vågar inte hoppas på något än.. Det är som det är, men jag vill så gärna ha ett G.. Hoppas att jag får svar i veckan, men lärarna har väl fullt upp, så risken finns att jag får vänta ett tag.. PUST!!

I morgon kommer Rickard hem, och det ser jag verkligen fram emot! Jag vill krypa in i en av hans kramar och bara somna där.. Känner mig så trygg och lugn i Rickards famn. Dessutom är jag pussnödig också! Så kom hem nu Ricke! :)

Nä, nu ska jag väl försöka få tiden att gå lite snabbare.. Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Idapida

Jag håller tummarna så att det blir blåa för att du ska blir godkänd!

Puss och kraaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback