"Jag vill bara ta din hand"

Nu är jag lite upprörd! Har inte fått nåt svar angående mitt exjobb! Skulle ju få det i veckan, och jag tror nog att läraren i fråga har gått hem för dagen nu :( Åååhå, inte snällt! Får skicka iväg ett litet mail i helgen och berätta att jag snart får magsår av att vänta.. Ska det vara såå svårt att säga om det är godkänt eller inte?!

Idag har jag städat lite här hemma, eller, inte så lite, mer än vanligt. (Orkade dock inte diska det lilla berget, som för en gång skull är litet, på riktigt). Ville göra det fint tills Rickard kommer hem, vilket han gör om typ en timme.. Lite till kanske. Konstigt att få hem honom på en fredag! Men det går det med :) Ska bli skönt att kramas lite med mitt hjärta <3 Fast jag önskar att jag var i sommarstugan nu, med systrarna och mamman och mormor och morfar. Jag saknar sommarstugan och hela familjen så klart, och är väldigt avundsjuk på dom, jag vill också vara med!! Buhu, men jag hoppas dom får en riktigt toppenhelg :) Snart träffas vi i alla fall!

Hejhopp, hörs. Ha en fin helg. Kram

Kommentarer
Postat av: Petra

VAA jäkla staffan. Nu får han ju skärpa sig. Tycker absolut du ska skriva ett mail, där du låter lite arg iallafall. typiskt lärare att lova en sak och göra en annan...

2009-05-31 @ 19:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback