"Ingen glittrar som dig Stockholm"

Nu är tvätten klar! 3 maskiner färdiga och torra (förutom det som inte tumlas, det hänger i lägenheten på torkning, onödigt att använda ett stort torkrum när det ändå inte är bråttom), strax under två timmar tog det från start till mål, inte illa, jag gillar våran tvättstuga!

Nu har jag hunnit pyssla lite också, den som ska få pysslet får se det inom ett par dagar :) Kul med pyssel! Jag vill pyssla meeeeeraaaa.. Mindre roligt att pyssla själv, så, Martina, nu är det du som tar och flyttar till Linkan snart så jag har en pysselkompis nära till hands! :)

Hur som helst, jag ska snart diska, hoppas jag, jag försöker förbereda mig mentalt, och det är lättare sagt än gjort. Jag HATAR att diska. Usch. I alla fall, jag måste ha hög musik på när jag diskar, så går det lite lättare, och nu sitter jag och försöker göra en "disklåtlista" i Spotify, det är dock så svårt att komma på nya saker själv. Så om någon har nån bra pepplåt med lite fart i, så säg till mig nuuuu! :D

Kram

Kommentarer
Postat av: Martina

Tro mig, jag jobbar på det! ;) Inte många dagar kvar! Iiiiih, pirr i magen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback