"Gud, uppfinn nåt nytt, som gör det lätt att hålla ut, nåt för dom som väntar"

Goddagens!

Idag känner jag mig utvilad, sov många timmar, utan att ställa väckarklockan, skönt! Fick spendera morgonen med att laga persiennen i sovrummet som gick sönder igårkväll, grrr, en snöre lossnade, så persiennen såg ut som en solfjäder, inte trevligt :P Men efter ett par svordommar, lite silvertejp och en massa pill så är det numera lagad! 1-0 till Kristin :)

Har just slängt i mig frukost, så nu är jag mätt och belåten. Förresten verkar det som att byggubbarna börjar bli färdiga här ute på gården! Dom rullar ut gräs nu, så, då borde det närma sig sitt slut. Ska bli trevligt och se hur det blir! Fast jag tror inte att jag får något nytt träd.. :(

Jag sitter inloggad i skolans mailprogram och uppdaterar typ hela tiden. Jag vill ha ett svar. Eftersom det är röd dag på torsdag, så jobbar lärarna säkert inte på fredag heller, så har jag inte fått svar imorgon, så kommer jag ju få vänta jättelänge.. Men vill ju inte vara tjatig heller, så jag antar att det bara är att vänta. Men det är så plågsamt..  Nervöst varje gång jag klickar på uppdatera. Jag vill veta om jag är klar eller inte! För om jag inte är det vill jag ju kunna jobba vidare så att jag faktiskt blir klar nångång.. Huamig, jobbigt.. Ska försöka att inte tänka på det så mycket, men det är lättare sagt än gjort..

Ikväll/inatt (vet inte när än..) kommer i alla fall Rickard hem! Som jag längtaaaaar! Hoppas att det inte blir så jättesent.. Ser fram emot kramar och mys :) Ska försöka hitta på något skoj idag så att dagen går snabbt! Kanske tar en sväng ner på stan eller nåt.. Diska och plocka i ordning lite ska jag göra också, men det går nog rätt snabbt idag. Sen måste jag förbi Ica också och köpa mjölk. Så jag ska nog kunna hålla mig sysselsatt ett tag i alla fall. Sen måste jag ju klicka på "uppdatera" också ;P

Ha en bra dag gott folk! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback