"And I will give to you summer wine"

Då är äntligen fredagen här! Sitter och läser igenom rapporten nu, fixar trixar, tar bort och lägger till, utvecklar och invecklar :P Det verkar vara lite mer jobb än jag hade räknat med, men, jag hoppas jag hinner klart idag i alla fall..

Lins kommer inte förns typ 18.30, men innan dess ska jag plocka med det sista här hemma, slänga ett sopberg (bland annat en stor otymplig kartong som bara flyttas runt i lägenheten, nu ska den dööö!), panta en massa flaskor, gå och handla och göra mig i ordning. Sen ska jag ju hinna ner till tågstationen i tid också :) Så blir inte plugg heeela dagen, men i stort sett hela dagen i alla fall. Ska göra mitt absolut bästa för att bli färdig. Skulle kännas fint om jag blev klar, så jag kan slappna av och njuta av helgen! Fast som jag skrev igår så skickar jag inte in den idag även om jag blir klar, den måste få vila en dag eller två först.

Och förresten, jag är så glad att vi köpte en skrivare föru! Jag älskar den lite. Den underlättar verkligen arbetet :) Förstår inte hur jag klarade mig utan den förut ^^

Nu ska jag plugga vidare, heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback