"I hope my love can blind you"

Dålig uppdatering i helgen igen! Men det var sommar och sol, så jag och Rickard hade fullt upp med att njuta av det. Det var en fin helg! Om jag känner mig lugn och rastlös någon dag ska jag slänga upp lite fler bilder i bilddagboken :)

Idag har jag städat, tvättat, diskat, packat och pysslat. Imorrn åker jag nämligen hemhem till familjen! Frida min bästaste lillasyster fyller nämligen 18 år imorron! Helt sjuk! Att hon ska bli myndig.. Hon är ju fortfarande bara ett litet flintskalligt barn i mina ögon ;) Världens sötaste flintbarn (fast nu har hon faktiskt långt fint hår, måste erkänna det så ni inte tror att hon är flintis nu :))! Ska bli roligt att komma hem och kalasa lite igen :) Saknar min faaamilj!

Mitt tåg går klockan 7 imorgon, sjukt alldeles för tidigt, men, 9-tåget var fullbokat, och om jag åker senare så har nästan hela dagen gått, så, lika bra att ge sig upp i ottan. Tar bussen ner till tågstationen, och den går strax efter 6, måste hämta ut tågbiljetten innan också nämligen. Hu. Bara att bita ihop, får väl sova på tåget om jag blir för trött.. :)

Ikväll ska jag duscha (tvångstanke, måste duscha när jag har bäddat rent i sängen :P), packa ner det sista i väskan samt försöka orka läsa ut boken, så jag kan ta med mig den tredje på tåget, jobbigt att släpa på två när det ändå är så lite kvar i den jag läser nu, hehe..

Nä, nu måste jag sätta lite fart så jag kan gå å lägga mig någongång :) KRAM!

Tinnerbäcken en solig dag!



Sommar, sol och blå himmel.



En fin bild jag tog på Rickard när han var ute och hoppade runt och gjorde volter.
Kepsen hängde inte med i svängarna.. :P


Kommentarer
Postat av: Andréa

Så, ni hittade en liten gräsplätt? :) Vad mysigt! Underbara bilder söt<3

2009-06-30 @ 22:38:31
Postat av: Lins

Vilken häftig bild! De flygande kepsen är coolers! ;-)

2009-07-01 @ 08:15:12
Postat av: Ida

hihi, det ser ut som att kepsen är inklippt ;) Jag hittar jättegärna på något med dig imorgon! Jag är dessutom ledig! Så jag har hela dagen fri! Tjohoo!

Postat av: Evve

http://gd.se/sommarbilden/1.36974



Jag tycker du ska tävla med din bild! :)

2009-07-14 @ 20:25:19
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback