"I can tell that you are special, don't ask me how I know"

Jag insåg just att det har blivit väldigt mycket text och väldigt lite bild i min blogg på sista tiden. ILLA! Så här kommer en liten bildbomb som lite plåster på såren. Vill ni ha ännu mer bildbomb så kika in på min bilddagbok, har uppdaterat den idag också!
Rickard åkte tillbaka till Norge idag, men han kommer hem igen på fredag, så jag ska nog överleva. Jag älskar verkligen min karl så mycket! Vi har så roligt ihop, i natt låg vi vakna och skrattade och pratade tills jag nästan kiknade. Det är inte många som kan kittla ihjäl med med ord om jag säger så. Fina Rickard <3 Jag väntar fortfarande på besked om mitt exjobb. Har mailat och påpekat att jag gärna vill ha svar så snart som möjligt. Men det kommer säkert dröja ett tag ändå. Det är två veckor kvar tills jag fyller år (24?!?!) och det är redan JUNI nu. Helt sjukt. För första gången på 8 år verkar det som att jag inte har något sommarjobb. Det känns konstigt. Jag vet nog inte hur man är ledig på sommaren? Det ska bli spännande att ta reda på i alla fall! :) Just det, färre ord och mer bilder var det, så här kommer bilderna i alla fall.

Kram!


Jordgubbar tackar man inte nej till!


Min fina fina (koncentrerade) älskling, underbar är han!


Tog en kvällspromenad och pratade med ett par får.


Vykort nästan! Söta små smörblommor.



Solen skiner på våran gata ;)



Våran balle uppe till höger!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback