"You'll learn to hate me, but still call me baby.."

Hallå hallå!

Det är ju nästan så att man skäms lite, för att det var så längesedan man bloggade.. Men, jag har varit ute och flängt, Sverige runt. Fram och tillbaka, hit och dit, upp och ner och bak och fram. Men nu är det som det ska igen. Jag och Rickard är tillbaka i Linkan, och det känns bra! Hemma i lugna sköna lägenheten..

Som vanligt så orkar jag väl inte dra allt som har hänt, så jag punktar upp lite så får ni helt enkelt fråga om det är något ni vill veta mer om ;)

* Bilsemester med Rickard, 4-5 nätter (senil) i tält i världens varmaste sovsäckar (jag var överlycklig, jag brukar alltid frysa ihjäl när vi tältar annars!). Åkte runt mest i södra sverige, det var trevligt, men jobbigt att köra själv. Så, Rickard, ta ditt körkort snart! Tack för lånet av bilen snälla papput :)

* Jag har fått mitt examensbevis!! ÄNTLIGEN! Jag är numera utbildad industridesigner. Teknologie kandidatexamen i industriell design, inte illa, inte illa. Jag är glad och ser fram emot att uppdatera CV´t och söka jobb "på riktigt" nu :D

* Minisemester med Evve och Rickard i sommarstugan hos mormor och morfar. Vi försökte lära oss att jonglera, vi plockade smultron på strån samt fiskade med morfar. Jag fick fina stora abborrar!

* Filmkväll hemma med mamma, Frida och Rickard, vi såg bra och mindre bra filmer. "Pojken i randig pyjamas" rekomenderas! "Kärlek 3000" rekomenderas INTE. :D

* Jag och Rickard var på bio för tredje gången tillsammans, vi är inte biofolk, tydligen, vi såg Änglar och Demoner och jag gillade den.

* Jag är inne i fjärde och "sista" (det ryktas om en till) Twilightboken "Så länge vi båda andas". Jag läser sakta och bara då och då, för jag vill verkligen inte att den ska ta slut! Dom har varit så bra, så kommer kännas tomt när dom är färdigutlästa.. :/
 

Nu är jag trött och vet inte vad jag ska skriva mer.. Jag slänger in några av bilderna från "semestern". När jag orkar ska jag lägga upp fler, i bilddagboken. Men, var sak har sin tid! :D Vi hörs, gott folk!













Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis till beviset! Och vilken myspysig semester! Och vi måste galeja ihop snaart! Puss och kraam!

2009-07-29 @ 21:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback