"All I want for christmas is you"

Lång dag! Men det har gått snabbt ändå :)

Vaknade av att Nalle låg och gnällde vid mammas dörr, så jag fick ta mig ut på en morgonpromenad med hundarna i vinterkylan för att få tyst på gnället. Jippie för kyla! Känns skönt med riktigt kall luft i lungorna.. Sov som en kratta inatt, dels på grund av månen, dels på grund av att Egon låg vid mina fötter som ett element, så höll på att avlida ett tag :P Men, jag ska inte klaga! Dom är så mysiga hundarna.. <3 Har bjussat dom på en massa hundgodis nu så dom ska gilla mig lite mer än dom redan gör ;)

Idag blev det lunch på Java med Evve och mamma, jättemysigt och god mat! Sen åkte jag och mor vidare till Valbo där vi handlade grejer till fredag, då Fridas avskedfest/lilla julafton kommer att firas. Kommer att sakna min mini i jul! :O I Valbo letade jag vinterskor, men fann inga, buhu. Fryser om fötterna, men jag vägrar köpa ett par dyra skor som jag inte gillar till 100%! Ska leta vidare imorrn.. Efter Valbo åkte vi hem och sen när systrarna var samlade så började årets glöhyppebakning! Gick snabbt som tusan iår, och goda var dom, till ett glas iskall julmust. Muuums! Tack för fina sällskapet fina familjen <3

Förresten har jag köpt en supersöt liten mikrofon till min dator så att jag ska kunna Skype:a med Frida när hon är i Thailand! Så om någon annan av mina läsare har Skype så kan ni lägga till mig där om ni vill, ni vet väl vad jag heter, så sök på det vettja ;)

Nu ska jag snart försöka sova lite, på soffan, men en hund som tar upp minst hälften :P Kommer nog gå bra!
Imorrn blir det en sväng på stan, förhoppningsvis en dejt med Ida och sen tar jag och åker med papputen mot Storvik där jag stannar kvar till fredag. Det ska bli mys att träffa fina papputen, för jag har saknat honom, min pysselpapput <3

Vi hörs gott folk, stor kram och nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Evve

Ja det kommer han garanterat göra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback