"You may not like it, I'm the big sleeper"

Goddagens gott folk.

Idag skulle jag ha börjat dagen med att tvätta, men jag var såååå trött i morse, så jag smet ner till tvättstugan och bokade om tiden. Sov ett par timmar extra istället, och det var sååå skönt, välbehövligt.. Tog en dusch och åt god frukost. Sen kom Rickards kompis Marcus hit med grejer som Rickard skulle ha. Sen har jag slängt ner lite grejer i min väska och nu sitter jag och tittar på "Sjunde himlen" i väntan på att jag ska ta mig ner på stan till Arbetsförmedlingen. Där väntar en kurs på nån timme där jag ska lära mig arbetsförmedlingens hemsida. J i p p i e. Ser inte fram emot det, alls. Men, det var obligatoriskt, så lika bra att göra dom nöjda och glada antar jag. Men skulle hellre lägga den här tiden på att jobba vidare på mitt portfolio, tror att jag skulle få ut lite mer av det..

Förresten så har två personer mailat mig om en av böckerna med kurslitteratur som jag annonserat om. Hoppas att det går bra så att någon av dom köper den! Så får jag in en extra slant, inte så stort slant, men allt är välkommet. Ska prata med tjejen som var först ikväll, så får vi se hur det går. Håller tummarna!

Usch vad jag är trött idag. Skulle vilja krypa ner under täcket och sova ett par timmar till, men, nej nej. Inte idag!
Hörs sen, så kanske ni får en recension på "kursen" om ni har tur ;) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback