"Why does it always rain on me?"

Idag har det varit promenadernas dag! Har tagit två ordentliga prommisar. Skönt! Även fast det har börjat regna på mig bägge gångerna :P Som tur var har jag varit nära hemma när det började.. Min första prommis vart den "vanliga" rundan, det är så fint här! Gå längs ån och titta på fåren :D På min andra prommis gick jag till Coop och kvällshandlade lite, kul med lite affärsombyte! Och där köpte jag något fantastiskt. Något som jag har saknat på marknaden. Något som jag nästan kände mig tvungen att kontakta det aktuella företaget och ge dom idéen, för det är så dumt att dom inte ha haft det tidigare.. Nåväl. Vad kan det vara för fantastisk produkt?! Jo. Ispåsar! Inget nytt än så länge, men hör här.. Ispåsar som man får isstavar av istället för iskuber! YES! ÄNTLIGEN! HALLELUJA! Hur många gånger har man (jag) inte önskar att man kunde pressa ner dom där satans iskuberna i en liten petflaska liksom? Nu slipper man kampen, för nu finns isstavar! Alldeles underbart för en sån isälskare som mig :) En glädjens dag!

Nu ska jag andas ut lite, sen ska jag börja med kvällsmaten. Det blir (el-)grillad kyckling och klyftpotatis och champinjoner, Gooooottis! (INTE kottis)

Kram

Kommentarer
Postat av: Evve

Du tilltalade honom nästan vid namn, passa dig, säger du det två gånger till så drar han sin vassaste klo mot ditt fönster i natt mohahaaaaaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback