"When it was good, we were sitting on the top of the world"

Goooodmorgon! Det är ju söndag för sjutton, då får man sova länge tycker jag. Dessutom var jag vaken till typ 4 inatt, satt uppe och tittade på UFC och drack mitt vin. Det var väldigt roligt, och här kommer ett citat från gårdagens program:

"Om någon som väger 93 kg slår en dvärg så blir han vanligtvis knockad"

Det var ett väldigt roligt citat tycker jag :D I alla fall med tanke på hur det kom till. Programmet handlar om två lag, som ska slåss emot varandra (Det är ju sånt där där dom både får slåss, sparkas och brottas typ, väldigt kul att titta på faktiskt! Men jag saknade Rickard, för vi brukar alltid titta på det tillsammans..) Hur som helst så ville en kille veta hur hårt hans lagkompis kunde slå. Så han bad honom att slå till honom i ansiktet. Ingen öppen handflata här inte, utan ett knytnävsslag. Sagt och gjort, han slog sin kompis. Och han som tog emot slaget ramlade ihop som en liten papperfigur och var lite borta ett tag. Sen vaknade han till liv och sa att han visste att kompisen kunde slå hårt, men han trodde inte att han kunde slå SÅ hårt :P Man får lära sig av sina misstag tror jag! :D Citatet kommer alltså från han som slog, om ni inte förstod det :)

Nu har jag just ätit en stoooor frukost, den satt där den skulle, för jag var hungrig som en varg när jag vaknade (eller när Evve ringde och väckte mig rättare sagt :P). Jag känner mig relativt pigg ändå, nu efter frukosten. Ska nog ta en liten dusch snart, sen ut på en promenad. Eller en cykelsväng kanske. Men då måste jag laga framskärmen (kan man säga så om en cykel?). Tog en cykeltur igår, det gick, men det låter rätt mycket när plasten hänger in i hjulet :P Men lite silvertejp ska nog ta bort det problemet! Silvertejp är lösningen på nästan alla problem skulle jag tro :) Det ser ut som att det är fint väder ute i alla fall, sol och blå himmel med lite vita moln på.

Dags att sätta lite fart kanske, annars har väl dagen gått snart. Hörs säkert senare. Kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback