"Reconsider me baby, c'mon!"

Goddag!

Jag vet inte om jag har nämnt att jag och Rickard har försökt lära oss att jonglera i sommar? :P I början var jag bäst, men, sen tog Rickard över bästplatsen. Nu har jag inte försökt på ett tag. Men jag vill kunna! Det vore roligt :D Aja, det var inte det jag tänkte säga egentligen kanske..

Jag har nästan packat klart min väska inför morgondagen. Ska bara försöka välja vilka skor jag ska ha med mig, sen är jag så gott som klar! Skönt :) Ska ta och fixa lite lunch nu, sen ska jag städa lite, så att det inte ser ut som kaos när jag kommer hem på söndag kväll. Är inte så jääättestökigt, men tillräckligt för att behövas städas :P

Dödsvarmt ute idag med. Svettades nästan ihjäl på vägen till affären, och den ligger NÄRA! Det är i alla fall skönt att kvällarna är svala. I like it!

Dags att äta! Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback