"Love will come your way one of these days"

Hejhejhaaallåå!

Det var inte lätt att kliva upp ur sängen i morse, snoozade i nån timme (hade ställt klockan på 7.30 för att hinna städa lite innan tvättiden började, det gick inte så bra med det, hoho) :P Men var tvungen att släpa mig upp till sist för att hinna gå iväg och köpa tvättmedel innan tvättiden började. Försökte boka om min tvättid till imorrn för att jag var sååå trött, men då var det fullt, så, det var bara att bita i det sura äpplet. Men nu är tvätten klar! Härligt. Har ett nytt sköljmedel också, så luktar extra gott här hemma nu :)

Nu ligger jag i soffan och kollar på Oprah, men snart ska jag ta och bädda rent i sängen, så jag inte glömmer bort det och blir sur när det är dags att lägga sig ikväll, hehe.. Sen blir det nog en prommis (om det inte blir regn och rusk, det börjar se väldigt grått ut..) och en sväng förbi affären och hämta ett "brev" som var för stort för att delas ut, jag vet vad det är, filmer! Rickard beställde ett par stycken häromdagen och nu är dom här, sweet, för två av mina favoritfilmer ligger där i :)

Idag ska jag försöka städa lite, om jag hittar någon ork till det. Annars blir det bok eller film! Vi får se lite senare ;)
Nä, nu ska jag kika vidare på tvn.. Kram å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback