"Jesus freaks out in the street, handing tickets out for God"

Såg inte hjälmkillen nå mer :( Synd!

Nu sitter jag och pysslar lite med mitt portfolio, eller det som ska bli mitt portfolio i alla fall, har precis kommit igång. Har lite svårt att bestämma hur det ser ut, så nu sitter jag och kollar på tusentals typsnitt, får se om det ger mig lite inspiration ;) Huvudvärken har hittat tillbaka, buhu, får se om det går över efter lite lunch, annars blir det en tablett till. Försöker bälja i mig ordentligt med vatten i alla fall.

Imorrn släpper Lars Winnerbäck en ny singel! ”Jag får liksom ingen ordning” heter den. Ska bli kul att höra hur den låter! Man kan redan läsa låtens text handskrivet av Lasse på hans hemsida, och det verkar som en bra låt. Sen var det charmigt att få se hur han skriver och klottrar lite :D Hoppas man gillar singeln i alla fall! Fast jag brukar av någon konstig anledning inte gilla låtarna han släpper som singlar. I alla fall inte till en början, det brukar ta ett tag innan jag gillar dom, men, det kanske blir annat nu, vi får se :)

Nu ska jag fortsätta pyssla lite, eller, så blir det lunch. Fast det jag borde göra är att städa köket. Pizzabullebaket stökade ner rätt ordentligt.. :P Kram!

Kommentarer
Postat av: Lins

Han som brukar ha hjälm på sig heter Toby Stevenson, såg dock inte igår så vet inte om det var han du menade :-) Det kanske har blivit ett utbrett mode nowadays... Hoppas allt är bra annars, kram

2009-08-21 @ 11:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback