"I will always be your soldier"

Den här dagen har gått jättesnabbt! Ojoj. Jag har just tagit en paus i diskbersdiskandet. Nu är det "bara" bestick, köksredskap och ett par skålar kvar. Besticken är värst. Nu började jag bli skrynklig och svidig om händerna, så tyckte att jag förtjänade en paus :) Ska försöka diska klart snart i alla fall, så jag inte skjuter upp det, igen :P

Idag har jag varit ner på stan, traskat runt och kikat runt. Det var verkligen tropisk värme ute, höll nästan på att avlida, jag uppskattar inte temperaturer närmare 30 grader. Närmare 20 gör mig gladare. Så man kan vara ute utan att klibba ihop. Men solen sken vackert i alla fall, skulle dock sitta skönt med ett kvällsdopp.. Saknar Gäddis! :(

Tidigare idag började jag packa lite smått inför helgen, har dock ingen aning vad jag ska ha med mig, så jag kom inte så långt :P Ska fortsätta med packandet sen, vore skönt att ha det klart. Har skrivit ut bussbiljetterna också, bra bra :) Wie, jag är pirrig inför helgen! Ska ringa Andréa ikväll och prata av mig lite, hehe..

Jag saknar Rickard. Som tur är har han varit kontaktsökande idag och skickat sms nästan hela dagen ;) Men jag tackar inte nej, det är bara trevligt att höra från honom. Min sötnos. Längtar tills han kommer hem igeeeen!

Nä, nu ska jag andas, dricka ett glas vatten (eller kanske dricka ur kranen så jag inte smutsar ner ännu ett glas? ;)) och sen diska klart. Later dudes!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback