"Det är läggdags för skämten, det är allvar i år"

Nu har jag krupit ner i sängen! Väldigt tidigt. Men jag ska upp jäääättetidigt imorrn (senast 5!) för att hinna med bussen som ska ta mig till bussen ;) Har packat ner allting utom datorn nu, men det får jag nog göra imorrn bitti. Ih, det är så pirrigt! Dessutom ser det ut som att jag ska flytta. Som vanligt har jag väl packat alldeles för mycket.. Men, så länge väskan går att stänga så ska man väl vara nöjd :P

Imorrn 10.25 så kommer jag fram till Borås och Andréa :) Spännande! Ska bli jättekul att träffa henne, eftersom vi har känt varandra sååå länge, utan att ha träffats. Men, det kommer nog att gå bra tror jag, vi har ju en hel del att prata om! :) Ni får en rapport om hur det har gått sen när jag har kommit hem, på söndag kväll (eller måndag om jag är trött när jag kommer hem, tror jag skulle vara framme rätt sent..).

Just det, imorrn är det den 7:e, och då har jag och Rickard varit tillsammans i 2 år och 7 månader! Plus att det är nästan på dagen exakt 3 år sedan vi träffades första gången, och egentligen blev det vi redan då, men vi vågade inte riktigt säga det på en gång, det tog oss ett par månader innan vi sa det :D Hihi, åh, min älskade Rickard! Du är så fin och underbar och jag älskar dig så mycket. Min hand i din <3

Sova nu kanske? Jag finns på mobilen om ni saknar mig i helgen :) Kram!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Var det du eller Rickard som frågade chans?

Kram

2009-08-07 @ 10:27:42
Postat av: Ida

Åh, jag kommer ihåg då på cityfesten när han kom och hälsade på! Och ni var så fina tillsammans redan då! Hoppas att du har det fint i Borås!

Puss och Kraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback