"Can´t fight the moonlight"

Klockan är redan åtta. Ojoj. Det känns mer som att det är mitt på dagen. Inte kväll. Men, det är som det är med den saken. Jag är inte på strålande humör. Rickard har nämligen åkt tillbaka till Norge nu.. :( Vi gick på stan ett tag innan han gick mot tåget.. Jag hade nästan förträngt vad jobbigt det är att säga hejdå, eftersom vi har haft ett par riktigt fina veckor tillsammans. Saknar honom redan massor..
Men, som tur är har jag mycket spännande på schemat nu när han är borta, så förhoppningsvis går tiden fort!

Imorgon har jag tvättid, tror jag, måste nog gå ner och kika innan jag släpar ner mina stora påsar med tvätt. Hoppas, för på nåt mystiskt vis är tvättkorgen nästan överfull fast jag nyss tvättade. Ska bli skönt att ha det gjort! Ska i alla fall ta och städa ordentligt också, köket är kaos. Senare i veckan ska jag nog bara läsa, rita, pyssla, kika på film och ta det lugnt. Samt packa. För tidigt på fredag morgon åker jag mot Borås och min "syster" (Andréa, en av dom jag har känt längst via internet, närmare 10 år nu skulle jag tro, helt sjukt!), det ska i alla fall bli jättekul, pirrar lite i magen nu :D Sen på måndag eller eventuellt tisdag nästa vecka kommer min fina fina vän Linnea hit på besök! I alla fall om allt går som det ska :) Det ser jag i alla fall också fram väldigt mycket, det var alldeles för länge sedan vi sågs! Sen kommer Rickard hem på onsdagen (yeeeees!), och på torsdagen flyttar söt-Martina hit till staden! Jippie!

Förresten, klockan 21 ikväll börjar Coyote Ugly på 9:an! Den är så himla bra, hihi, lite småtöntig kanske, men jag älskar den ändå, så den ska jag nog kika på :) Måste sysselsätta mig ordentligt ikväll, så att jag blir riktigt trött och kan somna, vilket nog blir svårt, ensam i den stora sängen :( Rickard kom heeeem!

Kommentarer
Postat av: Söt-Martina

Snart flyttar söt-Martinn till söt-Kristib! hoho, jättesnart! Ska bli helt kul o få flytta upp till dig! <3 Längtar massa! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback