"But it's just the price I pay, destiny is calling me"

Det är så skönt att Rickard är heeeemmaa! Vi låg vakna hur länge som helst inatt och bara pratade, om allt och ingenting. Det var mysigt. Även om jag säkert sov mig igenom hälfen av samtalen :P Trött var jag, hihi.. Men skönt att vakna till och känna att världens underbaraste kille ligger bredvid. Då blir jag så där glad och kryper så nära det bara går <3

Idag har jag varit effektiv och sökt en massor av jobb, samt registrerat mitt CV på en hel drös olika sidor. Hoppas att det ger resultat. Vill så gärna få tag på ett jobb nu! Pengaaaar.. Någonting att göra på dagarna.. Förresten skickade jag iväg mitt "arga" mail till Arbetsförmedlingen också, om hur jag tyckte att mitt första möte med dom var. Ska bli intressant att se om/vad dom svarar!

Rickard sitter och spelar sitt nedrans Call of Duty nu igen ;) Det pangar och exploderar titt som tätt. Det är inte mitt favoritspel att lyssna på, hehehe. Kanske får utmana honom på en omgång Buzz sen istället! Det är mer i min smak :D

Ne, nu ska jag vakna till liv, bättre sent än aldrig. En dusch till att börja med, sen kanske en sväng förbi affären, vi får se. Fast först tvångspussa på nörden! :P

Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för medlidandet sweetie! Det blir nog bra snart tror jag, fast det känns inget vidare just nu. Förresten så vill jag komma och hälsa på dig snart! Säg en helg som går bra för dig! :D Hoppas att ni får massor av mys tillsammans nu när Rickard är hemma! Puss och kraam!

Postat av: Evve

KLART DET ÄR JOSEF!!!!! :) (Jag ignorerar att det är ditt pax hihi)

2009-08-29 @ 19:40:52
URL: http://enevve.blogg.se/
Postat av: Evve

Jag tycker faktiskt att du kan ge bort ett par pax i julklapp, man ska tänka på dom som har det sämre ställt(med pax).

2009-08-29 @ 19:41:24
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback