"Are you ready to jump? Get ready to jump!"

Hihi, sitter och slötittar på friidrott nu när jag äter frukost (sov länge idag, men idag känner jag mig piggare, så, det var det värt!). Och vad ser jag då? Jo, en av dom manliga stavhopparna har hjälm på sig! Ååååååh! Sööötnos! Hann inte se vad han hette, men jag hejar i alla fall på honom. Smart kille! Dom är ändå ett par meter upp i luften, det gör nog ont om man missar mattan.. Heja hjälmkillen!

Nu ska jag fortsätta äta frukost, sen ska jag göra om köket till ett litet kontor igen, sen ska jag försöka jobba lite på att göra ett portfolio med blandat gott och blandat. Heja mig (och åter igen, hjälmkillen)!
Kanske går det ännu bättre för mig och jag sätter på mig min inlineshjälm som jag fick av Rickard? Den är ju så fin! :)

Kram

Uppdatering ett par minuter senare:

Nu dök en finsk hoppare in i en av stolparna som håller upp själva pinnen! Han skulle ha haft hjälm! Fast, han verkar ha klarat sig bra ändå. Men, en hjälm hade nog inte skadat.. ;) Nu hoppas jag attt hjälmkillen hoppar snart igen så jag får veta hans namn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback